Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 18 november 2009

Tungt.

Idag är de tungt..allt känns tungt. Men de är nog vädret som gör det.
Igårkväll fick jag igen för att jag druckit kaffe under dagen. Magkatarren kom som ett brev på posten. Låg däckad i soffan under en filt fast de va 25.8 inne.
Blir ju så trött när jag får ont i magen,så ingenting funkade. Tommy berättade om nån grej nere i pannrummet som va knallröd & ganska stor...den hade han fyllt luft i & nu gick de så bra att Elda. Hhmm,en sån har jag aldrig sett. Men de fanns tydligen en sån i Arlom oxå.
De kommer inte jag ihåg,varken den i Arlom eller här.
Jag va helt nollställd i huvudet. Höll på att börja grina för att datorn va så seg till och med. Så jag svor åt den & sen gick jag upp till sängen. Hur illa är inte det.
Men jag tror att de berodde på att jag dels va trött,hade ont i magen & att jag verkligen anstängde mej med att lyssna på Tomas på AF. Då menar jag verkligen Ansträngde mej.
För de va verkligen svårt att inte titta ut genom fönstret fort de passerade en bil eller fotgängare. Eller att inte stirra på honom så att han fick ett öga istället för 2 & sånna saker. Så jag va rätt slut när jag kom därifrån. Men jag kom iaf ihåg vad han sa & kunde berätta de för Tommy oxå...dessutom så kunde jag ju skriva om de här med.

Måste berätta om en annan krämpa jag fått oxå. Vaknade imorse med världens smärta ovanför V.bröst. I skelettet typ,men jag tror de är en muskel eller nåt. Vet inte vad jag gjort,men de gör så ont fort jag rör V.arm & även om jag inte rör den oxå för den delen. Min första tanke va Hjärtinfarkt,men jag tror inte hjärtat sitter där. Men ont har jag & inte tänker jag gå till läkaren heller. De har jag inte råd med,inte nu iaf. Får väl se om de släpper under dagen...De kanske är någon slags inflamation. Jaja,vi får se hur de blir som. Kolla upp de måste jag väl göra om de blir värre.

Fick ju några frågor om praktiken.
Jag får vara vart som hellst,bara dom vill ha någon praktikant. Får vara där som längst 6 månader. Antar att jag kan vara en månad på ett ställe & sen byta ställe.
När jag varit på ett ställe & dom är nöjd med mej,så kan de finnas en liten chans att jag kan få nåt slags jobb där...men de va inget dom kunde lova. Tyvärr va de sällan man fick fortsätta på samma ställe efter 6 månader,utan då ville dom att man endra skaffade ett jobb eller hittade ett nytt ställe att vara på.
Har inte hunnit med att skriva ner några ställen eftersom jag inte mådde bra igår,men ska försöka hinna med det nån dag i veckan & sen tuta iväg i bilen.

Idag är de Eriks hjärtkontroll oxå. Jag gruvar mej faktiskt,medans Erik ser fram emot de med stor glädje. De är ju tur att han inte är rädd för läkaren iaf. Jag hoppas de är sista gången jag/vi behöver se honom med EKG-pluttar på sin lilla kropp & sista gången han slipper ligga där medans läkaren kör ultraljudsgrejen över bröstkorgen på honom.
Men de är ju bra att de ska kollas upp igen,de är jag tacksam för. Men de är just väntan som är jobbig tycker jag. Vi har ju vetat de i en vecka & under denna vecka har man pendlat mellan alla känslolägen som finns. Jag tror ju alltid de värsta....här är de ingen optimist som sitter kan jag lova.

Jaja,skriver mer sen hur de gick.

ses

Inga kommentarer: