Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 19 november 2009

Rätt beslut??

Nu har Erik fått sprutan & jag hoppas verkligen att de va rätt beslut att ta. Så nu sitter jag bara & väntar på att biverkningarna ska sätta in....Men de gick väldigt snabbt & han va så duktig. Fast jag fick muta honom med en klubba för att överhuvudtaget få honom ut ur huset i morse.
Han skulle inte ha nån sticka i armen.
Men nu är de gjort & de går inte att återkalla de,så jag hoppas verkligen att de va rätt beslut.

Igår va de ju mät & vägdag oxå....Vägde mej bara faktiskt. -0.3 kg...haha,ja alltid nåt,men man får väl vara glad över de lilla.
Mäta mej tänker jag göra om en månad eller så...
Min mage va/är så jävla svälld av både magkatarr & mensvärk,så då ville jag inte mäta mej eftersom jag vet att jag ser ut som om jag vore gravid just nu. De är så lätt att tappa sugen på att fortsätta när man får mer Cm än vad man egentligen hade från början.
Jag behöver inte skaffa mej en simring,jag har en inbyggd redan...Men nu ska den bort,jag har faktiskt lärt mej simma,så jag behöver den inte längre.
Va ut på en kort promenad igår när Barna va på barngympan. Har ju inte rört mej på 2-3 dagar nu eftersom magen har varit så besvärlig. Men idag ska jag ut igen,måste bara se till att Tommy verkligen sparkar ut mej. Men han är faktiskt ganska duktig på att peppa mej till att ta tag i promenaderna & så.
Även Tommy har börjat ge sej ut på små promenader,han kan inte gå så långt han vill eftersom han har ett Ljumskbråck som spökar,men han går de han kan & de är ju bra.

Ska snart bli lite lunch här i stugan & sen ska jag koka potatis till potatisbullssmeten som vi ska äta till middag..ja, alltså inte smeten men potatisbullar.

ses

Inga kommentarer: