Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 14 november 2009

Prom

I morse när Erik kom till oss vid 6.45 så va jag inte så förtjust i honom faktiskt. Hade nämligen blivit väckt 03.55 av en inte allt för nykter kompis. Han kunde surra han...
Men efter mycket om & men så somnade jag om igen efter att ha pratat med honom en stund då vill säga. Jag brukar alltid stänga av ljudet på mobilen under natten,särskilt på helgen. Men den här gången glömde jag de...då blev de som de blev.
Så 07.10 hade jag klätt på mej motioneringskläderna & pluggat in Mp3-spelaren i öronen. Sen va de bara till att gå. Gick segt som fan,snön yrde i ögonen,musiken skrålade i öronen & jag kom på mej själv med att ha en fånigt leende på läpparna hela tiden. De va så fruktansvärt skönt att komma ut. Så nu sitter jag här 34 min & 42 sek senar i soffan med en Tekopp & äggen kokar för fullt..
Nu piper äggen,så nu blir de frukost & en dusch....sen vet jag inte vad dagen har att erbjuda...

ses

Inga kommentarer: