Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 20 november 2009

Allergi

Sitter med rinnande näsa,kliande hals & ögon....Så mycket hjälpte allergitabletterna.
Kunde inte förstå varför de började klia både här & där under middagen,tills jag kom på att Jag inte har svidat om sen vi va till stallet. Eriks kläder åkte av innan han nästan kommit in genom dörren & sen in i duschen, men jag,jag började med maten & fixade & donade så jag glömde helt bort mej själv. Tvättade bara händerna väldigt noga,men inte resten av kroppen. Behöver ju verkligen sanera kläder & alla oss varje gång vi varit i kontakt med hästar. Men jag tvingar alla andra att göra de,men mej själv glömmer jag. Kanske för att de inte är någon som Tvingar mej till de.
Iaf så kom brorsan & Hanna till oss på middag. De va väldigt trevligt sällskap de. Jag & Hanna satte i oss en flaska vin oxå,men va då?? de är ju fredag & då MÅSTE man ha FREDAGSMYS .
Sitter just nu i en fruktansvärd Paltkoma & har ångest över att man ätit för mycket till middag. Jag som faktiskt har skött mej hela veckan...

Jaja,nya tag imorgon.

ses

Inga kommentarer: