Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 21 november 2009

God morgon

Morgonen började halv 7,med att Erik skrattade...så där härligt som bara Barn kan.
De visade sej att han drömt en (enligt honom) rolig dröm....Om en skunk som fes. Lite roar barnen,men vi skrattade oxå,men mest åt Erik då så klart.
Låg kvar en lite stund & myste & samtidigt gruvade mej för att stiga upp ur de varma sängen för att ta på mej träningskläderna.
Men vid 7 masade jag mej upp & klädde på mej. Sen fanns de ingen återvändo,bara att köra. Men ska jag vara ärlig gruvade jag mej nåt fruktansvärt för att gå eftersom de bara gör ont. Men idag gjorde det inte ont ett dugg,de va bara skönt. Så jag gick mycket längre än jag brukar,eller mycket men längre iaf. Va borta i ca 60 min. Men hörredu va skönt de va.
Kom hem lagom till frukosten som idag bestog av en tallrik fil med skivad banan & kanel, Gottgräddat med ost,ett ägg & en tekopp. Efterrätt blev en mandarin & en stooooor kopp kaffe..
Så nu sitter jag här en stund för att vila ner maten innan jag beger mej in i duschen & sen vet jag inte vad vi ska göra, Blir ju barnfri hela dagen idag.

Men nu ska jag göra klar Erik för nu är dom här för att hämta honom. Han ska på Hockey i S-vall & så ska han ju få träffa både Helena & Jimmy...vad mer kan man önska sej en lördag.

Skriver mer sen.
ses

Inga kommentarer: