Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 28 november 2009

Jävla katt

Igår ställde jag iaf upp Ljusstakarna i köksfönstren,blir ju lite mysigare faktiskt. 2 av 3 ljusstakar funkade....
Men helt plötsligt va de bara 1 av 3 som funkade....Det berodde på att Nissekatten från satan hoppade upp på fönsterbrädan & av någon anledning gillade han inte ljusstaken som stog där.. Putta Ner.
Jag va inte hemma just när de hände & de va väl tur för honom de.
Men nu har min Handy Man fixat ljusstaken så att den lyser...& nu lyser 3 av 3. Bra där.

Igår va jag chaffis iaf. Ganska skönt att vara de oxå ibland. Lite sent blev de allt. 3 nångång kom jag i säng. Så jag är lite trött idag faktiskt. Men de är ju självförvållat.
Skickade över Tommy till Gybo oxå & tro de eller ej,men Tommy drack tydligen rövin då. Så han kom hem runt kvart över 1 & då for jag till stan för att hämta hem Peter & Palle.
Men ni skulle bara veta vad dimma det va. Huga,gillar inte alls att köra i dimma. Dessutom va de ju halt oxå. Men vi kom både till stan & hem helt smärtfritt.
Vid 4 nångång kom Erik till oss & sa Jag orkar inte sova längre mamma. Gaaahh,sov eller gå här i från!!!!
Men efter mycket huffande, puffande & suckande så måste han ha somnat om & vaknade runt 7.
Jorå,God Morgon på dej du.
Trött som ett as va jag. Då är de praktiskt att ha en Tv uppe,så man har nåt att sova till & Erik har nåt att roa sej med en stund.

Ikväll ska vi på dans oxå, tror inte vi hinner med middagen som ska vara där,men vi åker dit senare istället.
Sen imorgon lämnar jag bort Sulan i 14 dagar....& då ska vi passa på att kika in till Helena & Jimmy. Ska bli skoj de...

ses

Inga kommentarer: