Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 17 november 2009

Klagosång alá Lisa

Idag skulle jag inte ens velat stiga upp. Har så ont i huvudet,ögonen känns som sånna där spelkulor som man hade när man va liten. Fick ont igår kväll, bara ont i huvudet. Men nu till morgonen när jag vaknade eller rättare sagt Blev väckt,så hade jag ont i ögonen oxå.
Dessutom,som grädde på glassen så har jag jordens mensvärk, så där ont så man inte kan gå riktigt.
Vi har 24.9 grader varmt inne & jag kan lova att de är Varmt. Svettas som en gris,samtidigt som jag fryser på nåt vis. Kallsvetten rinner,så jag är aldelens fuktig i hårbotten.
Vad är de som händer med mej egentligen??
Fort jag kommer igång med motionen så blir de sånna här Svackor...Men nu har jag kokat kaffe & redan hävt i mej en kopp & iprenen ligger i magen & jag hoppas de börjar göra någon slagas verkan & jag hoppas de sker NU!!
Får se om jag hinner med en promenad ikväll,beror sej på om Tommy ska göra nåt speciellt.
Får inte ge upp nu.

Erik rev precis ner en lampa som gick i tusentalsbitar. Snart måste jag limma fast alla saker, det är endra Nisse eller Erik som river ner saker. Ska de vara så svårt att få ha några saker i fönstret?? Måste både katt & son vara där & riva ner??
Så less. Men nu måste vi ju fara på IKEA för att köpa en ny...inget ont som inte har något gott med sej..

Nu ska jag plocka färdigt ögonbrynen som jag håller på med samtidigt som jag bloggar & nu då plockar ihop glasskärvor & dammsugar. Sen ska jag in i duschen & sen fara på AF & hoppas på att dom har nåt jobb som passar mej.
Tack snälla Tomas för att Erik får vara med dej idag...

Inga kommentarer: