Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 5 november 2009

Promenad

Igårkväll va jag ut på min första promenad på evigheter. De va så fruktansvärt skönt att röra lite på sej, ingen kondis & ryggen värkte lite...men vadå De som inte dödar de härdar.
2 Km gick vi i ganska lagom fart...
Men de känns lite i ryggen idag,men de gör inget.
Vi va några brudar som gick en sväng medans våra barn hade barngympa. Skönt skönt.

Idag skulle jag ha varit på sjukgymnastiken kl 9,men hon vart sjuk så då får jag åka dit nån annan dag.
Så idag startar jag bilen på mitt egna lilla sätt & beger mej till Birsta en sväng. Inga pengar,men behöver bara komma ut & iväg lite.

jaja,nu ska jag snart bege mej till dagis med Erik.
Hörs senare när jag kommer hem från min shoppingtur.

ses

Inga kommentarer: