Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 24 november 2009

God morgon

Eller morgonen började väldigt tidigt idag oxå,iofs så är de så varje jävla morgon.
Vaknade till runt 6 & Tommys sänghalva va tom & Tv.n va på nere,min första tanke va att Tommy inte kunnat sova i natt & gått ner...eller att jag vridit,vänt & sparkat honom så han lessnade. Men så va inte fallet, Lilleman hade gått ner ungefär samtidigt som Tommy i morse. Så de va han som satt framför Tv.n.
Jaja,de va ju bara till att masa sej upp,då Tommy skulle fara. Något trött jag va.
Men samtidigt är de jäkla tur att jag har barn,annars skulle jag vända på dygnet hur lätt som hellst. Innan vi fick Erik & jag inte hade nåt jobb så sov jag ju till 10-11 på dagen & gick till sängs runt 2-3 tiden på natten....de är ju inte så vidare värst bra egentligen.
Fast ibland skulle jag nog vilja att han kunde sova en lite stund längre iaf på helgerna.
Min sömn är ju inte den bästa nu,vet inte varför...men de skrev jag ju igår. De är ju inte så att jag inte kommer i säng på kvällen,lägger mej rätt tidigt ändå,men jag Somnar ju aldrig. Hmmm, men men,får väl försöka hitta nr till doktorn så jag får mina sömntabletter igen.
Fick även ett tips från en som satt på marknaden att lägga en Lavendelkudde eller nåt annat med Lavendel under kudden. Ska ju vara avslappnande & väldigt bra för de med ADHD & andra bokstavsfel. Får väl prova,kan ju inte annat än misslyckas.

Idag ska jag & Erik bege oss till graninge för att baka pepparkakor & lite annat...Så de är nog bäst att göra sej klar för dagen & åka iväg.

ses

Inga kommentarer: