Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 3 november 2009

Kärlek=)

Igår fick jag hem en tunn lite Elloskatalog,tänkte kasta den först eftersom jag dels inte har nåt att handla för & att de sällan är nåt att köpa i dessa kataloger som är tunna.
Men så fick jag bara fingrarna på den igårkväll när jag stog & kokade te. Öppnade den & Vad händer inte då?? Jo jag drabbades av den Stora kärleken.
Blev alldelens till mej i 2 st klänningar & ett par skor.

En klänning är på första sidan i katalogen (för er som har den katalogen menar jag). Lilaglansigt polyestertyg,smock bak & bara helt underbar. Tur att de va smock oxå,eftersom jag måste ha tyg som är strechigt eftersom jag är bred över ryggen & har överskott av bröst.

Den andar är som 2 klänningar i en. Praktiskt,bra & då slipper man ju köpa 2 klänningar till priset av 2..hhmm nu blev de rörigt. Den är iaf Mörklila,kan ändras i längden (så man kan få kortare & kortare klänning alltefter kvällen går =)) & även den helt underbart fin.

Skorna är svarta med Paljetter,10 cm hög klack & de bara står att jag MÅSTE köpa dom. De är helt enkelt ren & skär Kärlek.

Men nu är de ju så att de inte kommer ett endaste nytt klädesplagg eller en endaste liten sko innom dessa väggar förrän jag fått pengar & räkningarna är betalda.
De ska jag hålla oxå,annars blir jag snart ett fall för lyxfällan....de skulle vara lite pinsamt.

Skulle vilja lägga upp bilder på dessa skönheter,men jag är ju inget datageni så de går inte. Men har man katalogen kan man ju kika ändå.

Igårkväll när jag klätt av mej & krypigt till kojs,så slog de mej att jag inte vet om jag har tagit in bilnyckeln eller om den sitter i bilen än. Klev upp drog på mej Tommys morgonrock & gick ner,drog på mej skorna & bad till gudarna att de inte skulle passera någon när jag gick till & från bilen. Men när jag böjer mej in i bilen slog de mej att jag hade ju inte behövt gått ut,de hade ju räckt med att kollat inne,innan jag gick ut.....Jaja,liten kvällsprommis på några sekunder har ju ingen dött av..

1 kommentar:

Anonym sa...

Spara dina pengar... det finns andra lägen att använda dem. Jag är redo nu....
Nina