Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 29 november 2009

Jössses

Har idag varit till S-vall & lämnat min bil. Snyft,nu måste jag köra pappas bil...visserligen är de inget fel på den. Men de är inte Min bil.
Va in till Helena & Jimmy en sväng oxå, vilket va trevligt som bara den.
Men nu är jag trött, så där trött så att man mår illa...så trött är jag.
Har inte blivit mycket sovet i helgen...kan de vara 8-9 timmar sen i fredags tills idag så är de bra.
Mina ögon går i kors & Tommys lika så...Men inte Eriks dock för han sov både till & från S-vall. Blir en trevlig natt de här.
Igår va de Älgmiddag på Sunnersta...men vi missade maten,men for dit senare.... Lite dans, vänner & lite vin kan verkligen pigga upp en. De va så trevligt så.

Näe,ska sätta mej i soffan & hoppas på att lilleman blir trött & vill lägga sej för natten.

ses

Inga kommentarer: