Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 15 november 2009

Skitsur

Fy fan för detta väder. Är så sur idag så mjölken har blivit dålig i kylen. Fans jävla piss väder.
Har inte ens varit ut på en prom,vägrar gå ut idag....eller de kanske blir lite senare,men INTE nu.
Städar i sovrummet istället. Har god lust att bränna upp alla tidningar & leksaker som ligger & dräller över hela golvet,men jag har inte hjärta till de....eller jo,de har jag faktiskt. Men inte blir jag på bättre humör för de & dessutom måste jag då drass med 2 sura & arga karlar oxå då.
Får väl hålla god min i det fallet.
Tror jag ska höra med brorsan om han har nå kaffe att bjuda på,orkar fan inte vara hemma längre. Blir tossig i hela huvudet.
Idag är de ingen bra dag,håll er på avstånd & reta inte upp mej.

Nu ska jag stirra ut tidningarna & leksakerna som ligger på golvet,så kanske med lite tur så blir dom rädd & ställer sej på sin plats självmant.
Sen ska jag bädda rent & sen bara dra täcket över huvudet & gå i ide tills de är snö ute.

Inga kommentarer: