Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 7 november 2009

Men jösses

Ja,jag säger bara att Frisör är nog Inte mitt framtida yrke iaf.
Men nu är iaf Eriks hår kort,väldigt kort på vissa ställen & dessutom har han ett snyggt sår på ena örat...
Jaja,nu är de väl bara till att försöka få den andra i detta hushåll att gå med på en klippning. Trodde inte att Tommy skulle vara så fåfängd ändå....Men tydligen har han lite fåfänga i sej.
Vi provar på Erik först... sa han.
Nu har vi provat & Tommy tycker att de blev fult vid örat & nacken....Gör de bättre själv nästa gång då!!!!
Misstänker att jag inte får röra hans hår,dessutom är han lite rädd om öronen....

Annars idag så har vi bakat Pepparkakor,en del fina en del mindre fina. Men inga pepparkakor i världen komma upp i mammas klass.
Erik & Lova har även lekt en massa. Vi grillade korv ute till lunch & sen gick vi på en promenad oxå...de va barnas idé faktiskt. En väldigt bra idé tycker jag =)

Just nu sitter jag & stör mej på Eriks frisyr väldigt mycket,men tar jag fram trimmern igen så kommer han se ut som ett ollon. Är inte redo att raka av allt hans hår än...
En annan sak som har gjort mej förbannad idag är att Nissekatten från Helvetet har rivit sönder 4 av 8 gardiner i Utbyggnaden. Billiga billiga gratis katt!!! Så arg på honom just nu.
Ska han riva sönder gardinerna så åker han ut med huvudet före...aset där.

Grannen har även gett mej en Idé som jag är lite sugen på att Utveckla,men jag vet inte om de kommer hålla i längden. Vintertid kanske de kan gå....Men den tåls att fundera på, kanske kan man utveckla idén lite mer. Funderar ganska mycket på det. Men att våga ta steget är ju lite skrämmande.
Men de sägs ju att man måste våga,man kan inte annat än misslyckas.

Inga kommentarer: